Dzień Dobry TVN w ubiegłym roku skończył piętnaście lat od swojej pierwszej emisji w historii programów śniadaniowych. Do dnia dzisiejszego program cieszy się wysoką oglądalnością dzięki porannej rozrywce, ciekawym informacjom i wzruszeń. Do kompletu dochodzą sympatyczni prowadzący, co jest wynikiem zawsze udanych poranków z „Dzień Dobry TVN„. Program w 2020 roku został liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Polsat News z najlepszym wynikiem w historii za rok 2020

Cenne porady, intersujące rozmowy, poruszające reportaże, fascynujący goście – to wszystko składa się na doskonały początek dnia. Każdy odcinek „Dzień Dobry TVN” gwarantuje zastrzyk pozytywnej energii z samego rana. W ubiegłym roku do prowadzących program dołączyły dwie nowe pary: Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Agnieszka Wożniak – Starak.

Oglądalność Dzień Dobry TVN

Od stycznia do grudnia „Dzień Dobry TVN” oglądało średnio 202 443 widzów w grupie komercyjnej, co zapewniło programowi pozycję lidera wśród widzów w wieku do 16 do 49 lat. Przełożyło się to na 10,50 % udziału w rynku. Największą widownię gromadziły weekendowe wydania. Program oglądało wtedy średnio 274 668 widzów, co zapewniło „Dzień Dobry TVN” pozycję lidera i 11,31% udziału w rynku w grupie komercyjnej.

3 KOMENTARZE