Od jesieni tego roku aplikacja mobilna insbuy oferuje meble i akcesoria do domu, które można zobaczyć w ulubionych programach o projektowaniu wnętrz na CANAL+ Domo oraz kulinarnych formatach na CANAL+ Kuchnia.

Dzięki współpracy z insbuy widzowie lifestyle’owych produkcji CANAL+ mogą za pośrednictwem aplikacji z łatwością odnaleźć interesujący ich produkt z programu i sprawdzić gdzie można go nabyć. Jednym kliknięciem mogą mieć to, co widzą w swoim ulubionym programie. Meble, dodatki i gadżety z ulubionych programów lifestyle’owych CANAL+ Domo oraz CANAL+ Kuchnia od teraz są na wyciągniecie ręki bez konieczności szukania ich w całym internecie.

Celem tej współpracy jest również rozwijanie nowoczesnego modelu reklamowego w zakresie sponsoringów i lokowania produktów oraz przenoszącego reklamę telewizyjną na wyższy poziom – z modelu push na pull. Jest to forma dostosowana do potrzeb współczesnego widza. 

insbuy to darmowa aplikacja mobilna dająca swoim użytkownikom możliwość przeglądania i zakupu mebli oraz dodatków zauważonych w ulubionych programach telewizyjnych. To idealne miejsce do śledzenia najnowszych wnętrzarskich trendów oraz pozostania częścią społeczności, która skupia fanów pięknych, niebanalnych wnętrz, mebli oraz funkcjonalnych dodatków.

Od  jesieni  tego roku w aplikacji insbuy  dostępne  są meble i dodatki prezentowane w 7 znanych produkcjach  emitowanych na kanałach  CANAL+ Domo oraz CANAL+ Kuchnia:

  • „Kupione i co dalej?”
  • „Remont w 48h”
  • „Tomasz Pągowski: Projekt Lokalny”
  • „Tomasz Pągowski: Remont u Ciebie
  • „Grunt to ogród”       
  • „Małe-wielkie zmiany”
  • „Czy na pewno umiesz gotować?”

Format „Kupione i co dalej?” to program, w którym znana architekt Marta Czerkies podpowiada, jak urządzić nowe mieszkanie lub dom i na co zwrócić uwagę podczas projektowania własnej przestrzeni. Format „Remont w 48h” prowadzony przez Tomasza Pągowskiego udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych i wystarczą dwa dni, aby odmienić sypialnię, salon lub łazienkę. „Tomasz Pągowski: projekt lokalny” to przepiękne metamorfozy lokalnych małych zakładów usługowych i kameralnych sklepików. Program „Małe-wielkie zmiany” pokazuje z kolei, że wystarczy niewielki budżet, aby zrealizować mały lecz spektakularny remont. „Grunt to ogród” jest gratką dla fanów roślin i ogromną bazą wiedzy dzięki Katarzynie Bellingham – ogrodniczce z pasji i z wykształcenia. Z kolei,  „Czy na pewno umiesz gotować?” to format  na CANAL+ Kuchnia, w którym bohaterowie, zgłaszani do programu przez członków rodziny mierzą się z oceną swojej popisowej potrawy.   

Mikołaj Krzemiński, CEO w firmie insbuy Sp. z o.o. zaznacza:

„Dzięki tej współpracy oferta w insbuy będzie dopełniona, co oznacza więcej wnętrzarskich inspiracji i pomysłów dla naszych obecnych, jak i przyszłych użytkowników.
Dla samej aplikacji zaangażowanie ze strony CANAL+ Domo to, z kolei, świetnie zapowiadająca się współpraca na wielu poziomach, z czego jesteśmy najbardziej dumni w tym roku. CANAL+ Polska notuje dobre wyniki – tylko w 2020 roku stacja miała 2,7 mln klientów bezpośrednich. Klientów, których część znajdzie odpowiedzi na frustracje związane z wyszukiwaniem przedmiotów z antenowych inspiracji
.”

Ta współpraca to również szansa dla grupy CANAL+. insbuy pozwoli CANAL+ Domo i CANAL+ Kuchnia rozbudować pakiety reklamowe dla klientów stacji. Aplikacja jest nie tylko kopalnią inspiracji, to przede wszystkim marketingowa innowacja, która transformuje doświadczenie konsumpcji mediów w doświadczenie zakupowe klienta. Dzięki aplikacji insbuy stacja CANAL+ Domo i CANAL+ Kuchnia zyskuje mierzalne narzędzie do oceny realnego wpływu reklamy na klienta.


Jak podkreśla Joanna Tańska-Michalik, specjalista ds. współpracy w Canal+:

„W Canal+ widzimy duży potencjał we współpracy z aplikacją insbuy. insbuy zbliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia efektywności product placement. Ponadto jest to poparte wynikami aplikacji. Dla nas to rozwiązanie zmienia całkowicie pojęcie tradycyjnej reklamy. Ponadto liczymy na to, że tę współpracę docenią widzowie CANAL+ Domo oraz nasi reklamodawcy. Dzięki insbuy widzowie nie będą musieli samodzielnie szukać produktów pokazywanych w naszych programach. W aplikacji wszystko będzie w jednym miejscu – wystarczy kliknięcie, aby kupić produkt polecany przez naszych prowadzących czy wykorzystywany w naszych aranżacjach. Dzięki insbuy nasi reklamodawcy będą, z kolei, widzieć efekty swoich działań i kampanii reklamowych realizowanych w CANAL+. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą reklamować się u nas chętniej i częściej.”