Znasz stwierdzenie, że na rynku przetrwają tylko najsilniejsi? W czasach rosnącej konkurencji to bardzo trafne określenie weryfikujące wiele prowadzonych firm. Nie wystarczy jedynie założyć np. sklepu internetowego i czekać na spływające zamówienia. Konieczne jest wdrożenie odpowiednich działań marketingowych mających na celu rozpowszechnienie wizerunku marki, a tym samym lepsze rozreklamowanie oferowanych produktów oraz usług. Dziś opowiemy Ci nieco więcej o reklamach Google Ads, a dokładnie mówiąc o kampaniach brandowych. Dowiedz się więcej i czytaj dalej!
Sprawdź czym jest kampania brandowa i wypróbuj nazwę swojej marki w sieci
Na samym początku wyjaśnijmy sobie czym dokładnie jest kampania brandowa. To nic innego jak reklama tekstowa z tym, że w słowach kluczowych widnieje nazwa Twojej firmy. Niektórzy wychodzą z założenia, że kierowanie reklamy na brand nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Nic bardziej mylnego! Możesz nam wierzyć, że tego typu frazy kluczowe wpisują nie tylko Twoi stali Klienci ale także Ci z polecenia, a nawet nowo pozyskani słyszący o Twojej firmie z innych źródeł. Czy kampanie brandowe są opłacalnym posunięciem? Oczywiście, że tak! Weź pod uwagę, że użytkownik wpisujący produkt z konkretną nazwą firmy ma już o wiele bardziej sprecyzowane potrzeby. Doskonale wie, że chce pozyskać daną rzecz prosto od źródła, a nie ze sklepów pośrednich. Możemy śmiało powiedzieć, że brandowa reklama Google Ads charakteryzuje się znacznie większym współczynnikiem kliknięć CTR. Zwróć uwagę również na fakt, że stosowane do tego typu reklamy hasła nie dość, że zawierają nazwę brandu to dodatkowo mają zawarte ogólne słowa kluczowe, co wpływa na lepszą widoczność kampanii.
Poznaj największe korzyści jakie daje Ci prowadzenie kampanii brandowej
Zalety jakie daje kampania brandowa zaczęła doceniać coraz większa liczba przedsiębiorców. Czas zatem przedstawić największe korzyści jakie Ci daje ten rodzaj reklamy. Z pewnością na pierwszym miejscu znajduje się fakt, że rozpowszechnienie brandu wpływa na znacznie lepsze zapisanie wizerunku marki w świadomości odbiorców. Co najważniejsze, uruchomienie tej reklamy nie wymaga dużego nakładu finansowego. Warto także wspomnieć, że tego typu reklamy wyróżnia wysoki wskaźnik ROAS, co oznacza, że w krótki czasie możliwe jest uzyskanie zwrotu z inwestycji. Na ten rodzaj kampanii mogą zdecydować się nie tylko duże firmy ale także niewielkie przedsiębiorstwa lub nowo założone działalności chcące w jak najszybszym tempie wypromować swój brand wśród potencjalnych Klientów. Jak widzisz, tak duża dostępność różnych działań marketingowych przybliży Cię do internetowego sukcesu szybciej niż myślisz. Jeśli chcesz mieć pewność, że kampania brandowa w Twoim przypadku będzie skuteczna skonsultuj się ze specjalistami z firmy AFTERWEB. Fachowcy od reklamy internetowej przeprowadzą Cię przez Google Ads od A do Z!