Robert Lewandowski to obecnie jeden z najlepszych piłkarzy reprezentacji Polski i jeden z najbardziej rozpoznawalnych zawodników w Europie i na świecie, który obecnie reprezentuje barwy Bayern Monachium, aktualnego triumfatora Ligi Mistrzów, który w niedawnym meczu finałowym pokonał Paris Saint-GermainLewandowski to nie tylko świetny piłkarz, ale także czynny inwestor w branży reklamowej, biznesowej i technologicznej. Niedawno podpisał umowę inwestycyjną z firmą Movie Games.

Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi – mówi Robert Lewandowski.

Do tej pory najpopularniejszymi firmami na rynku, jeśli chodzi o gry piłkarskie były Electronic Arts Kanady, produkująca najbardziej popularną na całym świecie serie gier FIFA oraz KONAMI Japonii, produkująca nieco mniej popularną, zwłaszcza w Europie serie gier Pro Evolution Soccer. Tym co wyróżnia grę od firmy z Kanady, w porównaniu do konkurenta z Azji jest liczba licencji dla najpopularniejszych zawodników i zespołów w Europie i Ameryce Południowej, a także dla najważniejszych klubowych rozgrywek tj. Liga Mistrzów, Liga Europy czy Copa Libertadores. Obie te firmy skupiają się na przedstawieniu futbolu przez pryzmat meczu piłkarskiego trwającego 2 razy po 45 minut.

Firma Movie Games jako pierwsza na świecie, będzie chciała skupić się na przedstawieniu życia najpopularniejszych klubów piłkarskich od środka, zarówno przed rozpoczęciem najważniejszych rozgrywek klubowych, jak i po ich zakończeniu. Równie ważne będzie pokazanie funkcjonowania klubu z punktu widzenia kibiców, który każdego tygodnia wspierają swoich ulubieńców z trybun stadionów na całym świecie. Stąd tak ważne jest rozpoczęcie współpracy z najlepszymi i najbardziej uznanymi zawodnikami w Europie a także na całym świecie, jak właśnie Lewandowski, który będzie pełnił rolę doradcy i konsultanta w tym projekcie.

Wszystkie najpopularniejsze gry piłkarskie skupiają się na tych kluczowych 90 minutach, my chcemy przedstawić pozostałe 22 i pół godziny oczekiwania na to wydarzenie. Takich gier, luźno inspirowanych formą popularnych seriali dokumentalnych o zespołach piłkarskich i nie tylko pokazujących historie zza kulis jeszcze nikt nie robił, co stawia nas w bardzo uprzywilejowanej pozycji. Ostatnio ogromnym zainteresowaniem cieszył się serial The Last Dance, który przybliżył sukces Michaela Jordana i Chicago Bulls, gdzie wydarzenia na parkiecie były tylko tłem całej historii. Jesteśmy przekonani, że tak jak produkcje filmowe o tej tematyce, tak i nasze gry jako nowy pośrednik przekazywania emocji, zainteresują szerokie grono odbiorców – mówi Filip Szklarzewski, współzałożyciel oraz prezes planowanej spółki, która do września dołączy do grona innych podmiotów z grupy Movie Games.

Źródło: Movie Games/TvTu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here