Robert Lewandowski wziął udział w świątecznej kampanii T-Mobile. Ponieważ do świąt już niedaleko, T-Mobile postanowił wraz ze swoim ambasadorem Robertem Lewandowskim pokazać klientom w tym ciężkim okresie, że dzięki technologiom jest możliwe, aby radość i magię świąt udało się odnaleźć podczas tegorocznej Gwiazdki.

To kolejna odsłona świątecznej kampanii gwiazdkowej. Zdążono zgromadzić już pokaźny worek z prezentami zarówno dla klientów abonentowych, jak i MIX. Jednak w świętach nie chodzi tylko o prezenty, a o wspólne chwile z bliskimi, które zostaną z nami znacznie dłużej niż każdy inny podarunek. I nawet jeśli w tym roku Gwiazdka będzie nieco inna niż dotychczas, to nadal – dzięki technologiom – może to być rodzinny i magiczny czas.

Robert Lewandowski na ratunek Gwiazdce

W tym roku ratujemy święta wspólnie z Robertem Lewandowskim. W najnowszym, 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, piłkarz przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Gdy córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony, Robert Lewandowski nie zwleka z reakcją. Już chwilę później widzimy jego i zatroskaną dziewczynkę w drodze przez gęsty las i górskie zbocza. Do kogo się wybierają? Co zamierzają zrobić? Czy uda się im uratować magię świąt? I jak może w tym pomóc największa sieć 5G? Aby poznać odpowiedzi na te pytania, wystarczy zobaczyć ten film:

Święta w największej sieci 5G

Od momentu stworzenia infrastruktury 5G w T-Mobile udało się zbudować największą sieć piątej generacji w kraju. W jej zasięgu pozostaje obecnie 6 mln osób. Dlatego dziś można dzięki niezawodnej, błyskawicznej technologii wesprzeć magię świąt – aby każdy mógł pozostać w kontakcie z bliskimi.

Świąteczny spot z Robertem Lewandowskim będzie emitowany w telewizji i internecie już od 13 listopada, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.