15 lipca CANAL+ ogłosił, że  począwszy od sierpnia tego roku przez trzy kolejne sezony, dwa czołowe mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce będą dostępne na żywo na kanałach CANAL+. Dziś CANAL+ i VIAPLAY ogłaszają kolejne etapy współpracy.

Już od 5 sierpnia do końca września Klienci satelitarni posiadający pakiet CANAL+ * otrzymają bezpłatny dostęp w ramach tzw. open window do wszystkich meczów Premier League i 3 topowych meczów Bundesligi (wybranych przez sportową redakcję CANAL+).  Będą one dostępne zarówno przez serwis internetowy (który jest bezpłatnym rozszerzeniem oferty satelitarnej, dającym dostęp do wykupionych kanałów i kolekcji poprzez aplikację na urządzenia mobilne, przez stronę www, lub aplikacje na Smart TV) jak również na dekoderach 4K UtraBox+.

Już we wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Klienci satelitarni CANAL+ zyskają możliwość zasubskrybowania Viaplay z pełną ofertą tego serwisu. Szczegółowe warunki promocji zostaną przekazane w najbliższym czasie.

Naszą ambicją jest bycie największym agregatorem treści. Po Netflix, HBO, BBC, Playerze dajemy naszym Klientom satelitarnym możliwość korzystania również z oferty Viaplay. Tym samym budujemy najbardziej kompleksową ofertę na rynku.

Edyta Sadowska, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalna CANAL+ Polska

Chcemy, żeby jak najwięcej widzów mogło korzystać z naszej oferty. Dołączając nasze usługi do CANAL+ poszerzamy rynek naszych odbiorców.

Kim Poder, Chief Commercial Officer w Viaplay Group

SZCZEGÓŁY NAJBLIŻSZEJ KOLEJKI

VIAPLAY CANAL.png

* nie dotyczy oferty wspólnej Orange i CANAL+ Polska S.A.

Viaplay to obecna w Polsce od 2021 platforma, która swoim abonentom, oprócz własnych produkcji Viaplay Originals z innych rynków, oferuje również  filmowe hity (Spider-Man, Django, Faceci w czerni), znane i lubiane seriale (The Good Doctor, S.W.A.T., Opowieść podręcznej), programy rozrywkowe i ponad 8500 godzin programów i seriali dla najmłodszych. Platforma posiada także dużą ofertę programów sportowych z transmisjami meczów najpopularniejszych lig piłkarskich — Premier League, Bundesligi, Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA. Dostępne są tu także relacje z gal bokserskich, KSW i sportów motorowych z komentarzem w języku polskim.

Oprócz współpracy z CANAL+ Polska, Viaplay Group posiada w Polsce również długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne zawarte z UPC, Vectrą oraz Play. Platforma streamingowa Viaplay jest także dostępna dla polskich widzów poprzez bezpośrednie subskrypcje.

O Viaplay Group: Viaplay Group AB (publ) to czołowy gracz na rynku międzynarodowego streamingu. Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich i bałtyckich, a także w Polsce, w Stanach Zjednoczonych i w Holandii. W Wielkiej Brytanii platforma Viaplay zostanie uruchomiona w 2022 roku. Następnie, do końca 2023 roku, usługa będzie wprowadzona w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Do końca 2023 roku Viaplay będzie obecna na co najmniej 21 rynkach, w tym na minimum pięciu rynkach partnerskich dla konceptu Viaplay Select. Każdego dnia zapewniamy emocje oraz wyjątkową ofertę rozrywkową, w tym własne produkcje Viaplay Originals, a także bezkonkurencyjną ofertę transmisji sportowych na żywo. Usługi Viaplay Group obejmują streaming, kanały telewizyjne i radiowe, a także firmy produkcyjne. Naszym celem jest opowiadanie historii, które poruszają widzów oraz poszerzają horyzonty. Viaplay Group jest notowana na Nasdaq Stockholm (‘VPLAY B’).

Skomentuj

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj