15 lipca CANAL+ ogłosił, że począwszy od sierpnia tego roku przez trzy kolejne sezony, dwa czołowe mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce będą dostępne na żywo na kanałach CANAL+. Dziś CANAL+ i VIAPLAY ogłaszają kolejne etapy współpracy.
Już od 5 sierpnia do końca września Klienci satelitarni posiadający pakiet CANAL+ * otrzymają bezpłatny dostęp w ramach tzw. open window do wszystkich meczów Premier League i 3 topowych meczów Bundesligi (wybranych przez sportową redakcję CANAL+). Będą one dostępne zarówno przez serwis internetowy (który jest bezpłatnym rozszerzeniem oferty satelitarnej, dającym dostęp do wykupionych kanałów i kolekcji poprzez aplikację na urządzenia mobilne, przez stronę www, lub aplikacje na Smart TV) jak również na dekoderach 4K UtraBox+.
Już we wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Klienci satelitarni CANAL+ zyskają możliwość zasubskrybowania Viaplay z pełną ofertą tego serwisu. Szczegółowe warunki promocji zostaną przekazane w najbliższym czasie.
Naszą ambicją jest bycie największym agregatorem treści. Po Netflix, HBO, BBC, Playerze dajemy naszym Klientom satelitarnym możliwość korzystania również z oferty Viaplay. Tym samym budujemy najbardziej kompleksową ofertę na rynku.
Edyta Sadowska, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalna CANAL+ Polska
Chcemy, żeby jak najwięcej widzów mogło korzystać z naszej oferty. Dołączając nasze usługi do CANAL+ poszerzamy rynek naszych odbiorców.
Kim Poder, Chief Commercial Officer w Viaplay Group
SZCZEGÓŁY NAJBLIŻSZEJ KOLEJKI
* nie dotyczy oferty wspólnej Orange i CANAL+ Polska S.A.
Viaplay to obecna w Polsce od 2021 platforma, która swoim abonentom, oprócz własnych produkcji Viaplay Originals z innych rynków, oferuje również filmowe hity (Spider-Man, Django, Faceci w czerni), znane i lubiane seriale (The Good Doctor, S.W.A.T., Opowieść podręcznej), programy rozrywkowe i ponad 8500 godzin programów i seriali dla najmłodszych. Platforma posiada także dużą ofertę programów sportowych z transmisjami meczów najpopularniejszych lig piłkarskich — Premier League, Bundesligi, Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA. Dostępne są tu także relacje z gal bokserskich, KSW i sportów motorowych z komentarzem w języku polskim.
Oprócz współpracy z CANAL+ Polska, Viaplay Group posiada w Polsce również długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne zawarte z UPC, Vectrą oraz Play. Platforma streamingowa Viaplay jest także dostępna dla polskich widzów poprzez bezpośrednie subskrypcje.
O Viaplay Group: Viaplay Group AB (publ) to czołowy gracz na rynku międzynarodowego streamingu. Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich i bałtyckich, a także w Polsce, w Stanach Zjednoczonych i w Holandii. W Wielkiej Brytanii platforma Viaplay zostanie uruchomiona w 2022 roku. Następnie, do końca 2023 roku, usługa będzie wprowadzona w Kanadzie, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Do końca 2023 roku Viaplay będzie obecna na co najmniej 21 rynkach, w tym na minimum pięciu rynkach partnerskich dla konceptu Viaplay Select. Każdego dnia zapewniamy emocje oraz wyjątkową ofertę rozrywkową, w tym własne produkcje Viaplay Originals, a także bezkonkurencyjną ofertę transmisji sportowych na żywo. Usługi Viaplay Group obejmują streaming, kanały telewizyjne i radiowe, a także firmy produkcyjne. Naszym celem jest opowiadanie historii, które poruszają widzów oraz poszerzają horyzonty. Viaplay Group jest notowana na Nasdaq Stockholm (‘VPLAY B’).