Reklama może być nie tylko dźwignią handlu towarami. Równie dobrze sprawdza się, gdy chodzi o wypromowanie usług. Tych przybywa, a udział sektora w gospodarce jest coraz większy. To typowe zjawisko w państwach wysoko rozwiniętych. Im konkurencja jest silniejsza, tym większa pojawia się potrzeba, aby wyróżnić się na tle innych. W całej palecie możliwości, jakie daje reklama, warto postawić na bezpośrednie pozyskanie zainteresowania ofertą. Pomóc może w tym stojak obrotowy postawiony w siedzibie usługodawcy. Zobacz wybrane propozycje tego rodzaju asortymentu.
Stojak obrotowy – charakterystyka przedmiotu
Wprawdzie coraz większą popularność zyskują reklamy umieszczane w sieci, lecz wciąż warto wykorzystywać standardowe sposoby na wypromowanie oferty. Szczególnie, gdy firma usługowa działa stacjonarnie, a strona internetowa spełnia funkcję informatora. Wówczas to właśnie elementy wystroju i wyposażenia siedziby mają za zadanie budować pozytywny wizerunek oraz przekazywać istotną wiedzę o świadczonych usługach.
Gdy firma zajmuje się pośrednictwem finansowym, stojak obrotowy posłuży do zaprezentowania ulotek z ofertami kredytów, pożyczek i usług doradczych. Klient nie musi po wejściu do budynku od razu podchodzić do pracownika i zwierzać się ze swoich problemów z pieniędzmi. Może wejść, zobaczyć stojak obrotowy i znajdujące się na nim foldery, zapoznać się z przedstawionymi tam informacjami, a następnie rozważyć, czy to oferta dla niego.
Podobnie jest w przypadku innych usług. Bliźniaczym przykładem są usługi świadczone przez biura turystyczne. Wiele osób unika kontaktu z pracownikiem takiej placówki, ponieważ boi się, że doświadczony sprzedawca wymusi wykupienie drogiej wycieczki all inclusive. Część klientów woli samodzielnie rozpatrzyć dostępne kierunki podróży, skonfrontować ceny z własnym budżetem i przyjrzeć się warunkom pobytu. A może nawet po prostu ktoś chce beztrosko pomarzyć o wakacjach pod palmami? Przy stojaku reklamowym można zwiedzić cały świat!
Duży wybór stojaków obrotowych znajdziesz na: https://topexpo.pl/stojaki-obrotowe-c-2_78.html
Jaki stojak obrotowy wybrać do siedziby firmy?
Sklepy internetowe oferują szeroki asortyment tego rodzaju produktów. Stojak obrotowy może przyjmować różne formy. Najczęściej spotkać go można w wersji dwustronnej. Cechą różnicującą poszczególne modele jest np. liczba kieszeni, których maksymalnie może być 28 w przypadku czterostronnego stojaka. Gdy jednak pojedyncza ulotka została wykonana w formacie DL, prezenter reklamowy jest w stanie pomieścić znacznie więcej materiałów promocyjnych.
Standardowy stojak obrotowy jest bowiem dostosowany do umieszczenia na nim folderów w trzech podstawowych formatach: A4, A5 i DL. Materiały reklamowe znajdują się za osłoną z plexi, przez co nie wypadną przy delikatnym poruszeniu prezentera. Kieszenie są lekko nachylone, co także ma duży wpływ na użytkowanie stojaka. Warto nadmienić, że materiałem wykonania tego rodzaju produktu jest zazwyczaj aluminium. Dzięki temu stojak obrotowy jest lekki i łatwo go przesunąć w dowolne miejsce. Warto zajrzeć m.in. na stronę sklepu Topexpo, który oferuje szeroki wybór stojaków, nie tylko obrotowych.
Może Cię także zainteresować: Zamontuj litery 3D i wyróżnij swoją markę!